Stichting Aashiyana

GOED EN VEILIG ONDERDAK VOOR KWETSBARE KINDEREN IN INDORE TE INDIA

PROJECTEN

Ons eerste project: HUIZE ANUBHUTI

Mevrouw Chanchal Salaria is de oprichtster van Huize Anubhuti. Toen zij op een dag een visueel en geestelijk gehandicapt jongetje in een kooitje aantrof, realiseerde zij zich dat India niet voorziet in opvang en onderwijs voor kinderen zoals dit jongetje en besloot de stem te worden voor jonge kinderen met een beperking die in de maatschappij nauwelijks meetellen. Zij richtte Huize Anubhuti op waarin zij deze kinderen een veilige thuishaven biedt en ze voorbereidt op een plek in de samenleving waarin zij zelf in hun levensonderhoud kunnen voorzien. Om dit te kunnen realiseren investeert Huize Anubhuti in aangepast onderwijs en zorg.

Het is hard werken. Met maar liefst 56 kinderen barst Huize Anubhuti uit haar voegen. Vorig jaar hebben zij noodgedwongen moeten verhuizen, omdat de verhuurder besloot niet meer met ze verder te gaan omdat een ander meer huur wilde betalen. Op dit moment betalen ze een recordbedrag aan huur voor het pand waar ze nu in verblijven (foto hierboven) en is het extra uitdagend om te kunnen overleven in deze wereldwijde coronacrisis. Uw hulp is echt heel hard nodig.

Huize Anubhuti heeft in ieder geval niet stil gezeten. Door, samen met u en Stichting Aashiyana, flink te sparen hebben zij een eigen stuk grond aangekocht (zie foto hieronder) om daar hun eigen pand op te bouwen zodat zij geen exorbitant hoge huur meer hoeven te betalen. We zijn er erg trots op dat we de eerste fase van dit project in november 2018 samen met u hebben kunnen afronden door een bedrag van 8000 euro over te maken. Heel hartelijk dank daarvoor!

We richten onze blik nu op financiƫle ondersteuning voor de bouw van een nieuw pand. Deze is hard nodig, juist nu! Helpt u ons dit doel ook te bereiken? Klik hier hoe u dat kunt doen.